Word lid van de VVD!

Maak kennis met het VVD-lidmaatschap. Voor slechts € 25 ben je al introductielid t/m 30 juni 2019. Het introductielidmaatschap stopt automatisch, je bepaalt daarna zelf of je lid wilt blijven.

Als lid steun je de VVD en werk je mee aan de toekomst van ons land. Aan de vrijheid voor iedere Nederlander om zijn toekomst zelf vorm te geven. Aan een veilig, stabiel en welvarend Nederland. Dit kun je doen op lokaal, regionaal of landelijk niveau.

Je vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst. Je beslist mee over verkiezingsprogramma’s en kandidatenlijsten en als inwoner van ons mooie dorp word je automatisch lid van de VVD Oegstgeest.

De voorwaarden van het introductielidmaatschap vind je hier. Eerder lid geweest? Dan kun je geen gebruik maken van het introductielidmaatschap, maar geldt het reguliere tarief. Je kunt dan ook gewoon onderstaand formulier invullen om lid te worden. Tijdens het aanmeldproces slaat de VVD uw persoonsgegevens tijdelijk op. Wij verwijderen u persoonsgegevens indien u uw aanmelding niet afrond.

Klik hier om lid te worden!